Prodaja tableta kontinuirano pada od 2015., ali ove godine će početi padati i njihova uporaba, jer i stari kupci polako odustaju od tableta i prebacuju se na smartfone s velikim ekranima, pokazuje istraživanje koje je proveo Forrester.

U slijedećih pet godina, očekuje se da će broj tableta u uporabi padati za otprilike jedan posto godišnje, dok će se istodobno broj smartfona povećavati za sedam posto godišnje.

Do tada (2022.) dvije trećine ljudi na svijetu koristit će smartfone; sada ih koristi nešto manje od polovice. Za usporedbu, 2013. ih je koristilo malo više od petine čovječanstva.

Pad popularnosti tableta posebice je uočljiv na dva najveća svjetska tržišta – kineskom i indijskom – gdje su kupci osobito naklonjeni mobitelima s većim ekranima; većina ih kupuje uređaje s ekranima veličine 5 do 6″, a običan iPhone ima ekran od 4,7″.

Na najrazvijenijim svjetskim tržištima – američkom i zapadnoeuropskom – situacija je drugačija: tableti se koriste nešto više. No, u SAD-u samo 33% a u zemljama „petice“ (Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Španjolskoj i Italiji) samo 23% ljudi ima mobitel s velikim ekranom. Loša vijest za proizvođače tableta je da 36% anketiranih u tim zemljama kani kupiti mobitel s većim ekranom…

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.