Slijedećeg tjedna održava se završnica događanja MAGENTA 1 B2B RUN – utrka na 5 kilometara na Zagrebačkom Velesajmu – a povodom toga u sjedištu HT-a danas je održana tiskovna konferencija na kojoj su predstavljeni rezultati ankete sudionika.

Više od 95 posto sudionika ispitanih smatra da bavljenje sportom poboljšava produktivnost na radnom mjestu, a jednaki postotak ih smatra da sudjelovanje u događaju pozitivno utječe na zadovoljstvo korporativnom kulturom kompanije u kojoj rade, pokazala je anketa provedena među 150 sudionika koji su posljednje dvije godine bili dijelom sportskog serijala MAGENTA 1 B2B RUN u četiri grada – Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu.

MAGENTA 1 B2B RUN prepoznat je kao događaj koji promovira druženje, zdrav život i povezivanje, pa su kao glavni motivi za sudjelovanje navedeni druženje (67 posto), promocija zdravog načina života (70,5 posto) te predstavljanje vlastite kompanije (60,4 posto). Tek je svaki četvrti ispitanik kao motiv istaknuo rezultat.

Gotovo svi ispitanici, njih 97 posto, smatraju da je važno da kompanija u kojoj rade podržava događanja koja promoviraju ravnotežu poslovnog i privatnog života te da je društveno odgovorna, da brine o široj društvenoj zajednici i da podržava zaposlenike da se uključe u poslovno-sportska događanja kao što je MAGENTA 1 B2B RUN.

Najveće poslovno druženje u Hrvatskoj prošle je godine okupilo više od 4.000 sudionika iz više od 300 hrvatskih kompanija, dok će ovogodišnje izdanje u četiri grada okupiti gotovo 6.000 sudionika. Domaćin prve utrke bio je Split 18. svibnja, zatim su u lipnju održane utrke u Rijeci i Osijeku dok je završno i najveće okupljanje u Zagrebu, 14. rujna.

HT
Marija Felkel, Bojan Mušćet i Dijana Vetturelli na današnjem predstavljanju ovogodišnjeg izdanja MAGENTA 1 B2B RUN

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.