Iskon je operater koji rado uvodi inovacije a najnovija će biti dostupna pretplatnicima Iskon.TV-a od srijede, 11. listopada (za prvih pet tisuća korinsika). Pritiskom na tipku 0 na daljinskom upravljaču, ponudit će im se TV raspored organiziran ne po kanalima nego po njihovim vlastitim interesima.

Drugim riječima, umjesto da se TV program prikazuje raspoređen po kanalima i vremenu prikazivanja, složen je po vrsti sadržaja: informativne emisije, kvizovi, zabavni sadržaji, reality show, sport, glazba… Iskon.TV pamti koje sadržaje gledate, pa će na vrhu liste biti Za mene – lista inteligentno složena prema sličnim sadržajima koje korisnik inače gleda. Slijedeće tri stavke činit će tipovi sadržaja koje najčešće gledate vi i vaši ukućani: primjerice, tu će biti sport, dokumentarci i crtići – ako takav tip programa najčešće biraju tata, mama i dijete.

Ako imate uključenu opciju Snimalica, možete birati ne samo između emisija koje su trenutačno na programu nego svih koji su emitirani u posljednjih tjedan dana na kanalima koji podržavaju snimanje (a ako ju nemate, na raspolaganju su vam svejedno sve emisije u proteklih 24 sata). Ovisno o paketu kojeg koristite, na taj način možete pretražiti između 10.000 emisija, filmova, epizoda serija… Uz one na TV-u, tu su i sadržaji iz Iskon.Videoteke.

Ako pak točno znate što vam se gleda – primjerice Simpsoni (ili bilo koji film ili serija s vašim omiljenim glumcem) – dovoljno je da upišete Simpsoni u tražilicu i Iskon.TV će ponuditi sve epizode Simpsona emitirane na bilo kojem dostupnom kanalu u posljednjih tjedan dana, ako koristite Snimalicu).

Novi Iskon.TV je nastao u suradnji s partnerskim tvrtkama Beenius i Think Analytics, svjetskim big data liderom i Google-ovim partnerom, koji je za Iskon razvio pametni algoritam za TV pretragu i preporuku.

Praćenje TV programa uživo „mlađe generacije percipiraju kao nešto zastarjelo i prelaze na platforme koje im omogućuju personalizaciju početnog zaslona, preporuke i pretragu sadržaja. Novi Iskon.TV se sada ponaša poput YouTubea ili sličnih online servisa, no još je pametniji jer ne morate ništa „lajkati“ da biste ga naučili što točno volite. Usudim se reći i da je puno kvalitetniji s obzirom na dostupne sadržaje“, zaključio je Iskonov CEO Krešimir Madunović na današnjoj prezentaciji novog Iskon.TV-a.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.