Tijekom sljedeća tri mjeseca u više od 15 gradova diljem Hrvatske organizirat će se digitalne radionice pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore. Procjenjuje se da bi svaka radionica trebala trajati do tri sata. Više informacija i detalja o programu nalazi se na adresi www.algebra.hr/digitalnagaraza.

„Zahvaljujući besplatnim radionicama u sklopu Digitalne garaže, male i srednje tvrtke mogu steći praktična znanja i vještine kako bi što efikasnije koristile prednosti razvoja interneta. Danas svaka tvrtka, bez obzira na veličinu, ima mogućnost pristupa globalnom tržištu. No, nedostatak korištenja prednosti digitalnih tehnologija, kao i potrebnih vještina, još uvijek ostaju izazov za Hrvatsku i ostatak svijeta. Zato smo u suradnji s lokalnim organizacijama odlučili proširiti prošlogodišnji program Digitalne garaže kako bismo zadovoljili potrebe malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj“, izjavio je Joško Mrndže, direktor tvrtke Google za regiju Adriatics.

„Interes za specijalističkim programima obrazovanja vezanim uz digitalni marketing, kao i stalni rast interesa za preddiplomskim i diplomskim studijima digitalnog marketinga pokazuju nam koliko je digitalni marketing važan za gospodarstvo. Naša iskustva u obrazovanju velikog broja pojedinaca upravo na području digitalnog marketinga prenijet ćemo kroz Googleov projekt Digitalne garaže najširoj publici malih i srednjih tvrtki koje upravo primjenom digitalnog marketinga mogu stvoriti nove kanale prodaje i doći do novih kupaca ili korisnika“, izjavio je Marko Hrnjak, certificirani regionalni Google trener i voditelj digitalnog odjela u Algebri.

Na njegovu se izjavu nadovezao Tomislav Radoš, potpredsjednik za industriju i IT, energetiku i zaštitu okoliša HGK rekavši: „Prema aktualnim procjenama razvojem digitalne ekonomije moguće je podići BDP Europske unije za minimalno 4% do 2020. godine. Stoga je nužno omogućiti gospodarstvenicima da steknu vještine neophodne za opstanak u novim uvjetima poslovanja. Mali i srednji poduzetnici s jakom internetskom prisutnošću i digitalnim segmentom poslovanja na razini EU proizvode za 10% više, a njihov sveukupni razvoj, izvoz i broj kreiranih radnih mjesta dvostruko je veći u usporedbi s onima koji ne sudjeluju u digitalnoj ekonomiji. Pri tome valja naglasiti da ograničenja po pitanju djelatnosti ili industrije ne postoje – u novoj ekonomiji trebamo sudjelovati svi.“

Jaz u posjedovanju digitalnih vještina jedan je od najvećih izazova u Europskoj uniji. Prema Europskoj komisiji, gotovo polovica EU stanovništva (47%) nema odgovarajuće digitalne vještine, dok će u bliskoj budućnosti 90% radnih mjesta zahtijevati neku razinu digitalnih vještina. Europska komisija procjenjuje da će do 2020. godine 825 000 radnih mjesta ostati nepopunjeno jer osobe neće imati odgovarajuću razinu digitalnih vještina. Da bi uspjeli u novoj digitalnoj eri, zemlje trebaju potaknuti lokalno poduzetništvo i razvijati digitalne vještine kako bi pomogli pojedincima i poduzetnicima iskoristiti puni potencijal internetskih alata i ostvariti uspjeh online. Sa ciljem da se treninzi digitalnih vještina učine dostupnijima svim zainteresiranima Google je prošle godine lansirao novu online platformu za hrvatske građane, Digitalnu garažu koja se razvila u obuku uživo diljem zemlje.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here