Žele li opstati i biti uspješne, tvrtke moraju biti spremne na stalne promjene što ih donosi razvoj digitalnih tehnologija – glavni je zaključak drugog izdanja marketinške konferencije Digital Takeover u organizaciji Styrije i 24 sata.

U uvodnom dijelu konferencije Daniel Newman, glavni analitičar tvrtke Futurum Reasearch i CEO Broadsuite Media grupe, ustvrdio je da je upravo sposobnost prilagodbe u poslovanju ono što razlikuje uspješne od neuspješnih tvrtki. Potom je dao savjete kako uspješno provesti digitalnu transformaciju poslovanja da bi tvrtka postala future-proof, spremna za budućnost. U tom su, smatra, ključni ljudi, ali ne samo korisnici. Treba se pobrinuti da promjenama pristupe i zaposlenici budući da je upravo stvaranje kulture tvrtke najvažniji čimbenik, u čemu primjer trebaju dati čelni ljudi tvrtke. Obzirom na sveprisutnost tehnologije u današnjem svijetu svaka je tvrtka danas tehnološka tvrtka, kaže Newmann.

Osnivač digitalne agencije iStrategyLabs Peter Corbett naglasio je da smo mi još uvijek i fizička bića te zanimljivim primjerima iz svoje prakse pokazao kako uspješno povezati fizičko i digitalno korisničko iskustvo, i to u realnom vremenu. Pritom valja uzeti u obzir psihosocijalni profil korisnika, a ne njegovu dob, što su oni naučili kad su otkrili da je 34 prosječna dob obožavatelja dječjeg animiranog lika Spužva Bob.

Mnogo sudionika također je privuklo predavanje Stephena Attenborougha, komercijalnog direktora Virgin Galactica, tvrtke koja razvija uslugu svemirskih putovanja za građane. Detaljno je objasnio kako to iskustvo planiraju učiniti dostupnim i udobnim ljudima koji nisu astronauti, od samo trodnevne obuke do automatskog fotografiranja dok su u svemirskoj letjelici. Što je još važnije, pozivom na dječje snove Virgin Galactic uspio je emocionalno angažirati odrasle korisnike i prije izlaska te usluge, pa tako već ima stotine predbilježbi.

O strategiji kreiranja privlačnog sadržaja govorila je stručnjakinja za osobni branding Natalia Wiechowski preporučivši promoviranje vrijednosti kao dugoročno najbolju taktiku te neprekidno osluškivanje korisnika.

Konferencija je uključila i dva panela, Žene lideri u digitalnoj transformaciji i Digitalizirana Hrvatska – istina ili mit?, a posebna zanimljivost bila je hologramska projekcija predavača iz glavne dvorane u susjednu tijekom prvog dijela programa, što je prva primjena te napredne tehnologije u konferencijskom okružju u Hrvatskoj. Sasvim u skladu s glavnim porukama konferencije.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here