Ako ste webmajstor ili developer, vjerojatno znate što je Google nedavno napravio sa svojim popularnim Mapama uvođenjem skuplje tarife i obavezne registracije kreditnom karticom. Here je za to čuo i spreman je vratiti udarac.

Here, firma koja je do nedavno bila pod vlašću Nokije, dok danas operira u vlasništvu saveza njemačkih proizvođača automobila, odlučila je uzvratiti Googleu i njegovom nedavnom poskupljenju Google Maps usluge.

Podsjetimo, pretraživački div je nedavno svim korisnicima API-ja za Google Maps odlučio naplaćivati uslugu ukoliko web stranica u kojoj se nalazi adresa nadmaši određeni broj pregleda, a uveo je i obavezni unos platne metode prije mogućnosti preuzimanja gore navedenog softvera. Korisnici, očekivano, ovime nisu baš oduševljeni.

Trenutni broj besplatnih pregleda iznosi 28.000, na što je Here odgovorio uvođenjem nove tarife pod imenom Freemium. Prednost njihove usluge, pored puno većeg broja besplatnih pregleda (250.000), leži i u lakoći preuzimanja. Za aktivaciju besplatnog API-ja Hereu ne morate davati broj kreditne kartice.

Ovakav razvoj događaja ne samo da poboljšava izglede Herea na europskom i svjetskom tržištu, već će, ukoliko im to pođe za rukom, možda i prisiliti Google da ‘omekša’ svoj pristup popularnim Mapsima.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.