Googleov odjel Area 120, koji funkcionira kao startup – radionica u kojoj djelatnici Googlea mogu potrošiti do petinu svog radnog vremena pokrećući usputne projekte (kao u „fušu“, ali legalno), ima novi kreativni projekt. Zove se Touring Bird i namijenjen je putnicima – istoj ciljnoj publici kao Google Trips, Google Maps i cijeli niz drugih Googleovih usluga, ali na drugačiji način.

Touring Bird je zamišljen kao alat koji olakšava muke oko posjete gradu kojeg ne poznajete dobro. Za sada je pokriveno 20 gradova; nama su najbliži Rim i Prag, te Pariz, Berlin, Barcelona i Amsterdam. Za svaki grad se nudi par najatraktivnijih mjesta koje treba posjetiti, ture (s vodičem kojeg ćete platiti, ili ćete mu ostaviti onoliko novca koliko ćete zaključiti da je zaslužio), te savjeti – iskusnih putnika i lokalnih ljudi, od kojih su mnogi prilično zabavni.

Najkorisnija sekcija je ipak ona posljednja, Explore: u njoj možete istraživati grad po svojim vlastitim interesima – bilo da vas zanima umjetnost, zabava, lokalna kuhinja, zabava za djecu, zgodne scene za Instagram ili neki čisto egzotični interes…

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.