Online romanse u 21. stoljeću nisu nikakva novost. Kao da se svake godine stvore nove aplikacije i novi trendovi u traženju ljubavnih veza na internetu. No, istovremeno se često debatira o tome koliko su zapravo uspješne aplikacije poput popularnog Tindera.

Jedno istraživanje u četiri velika američka grada otkrilo je uzrok čestim nerealiziranim povezivanjima između partnera preko aplikacija za izlaske. A rezultat se svodi na to da velika većina korisnika klika ili “povlači udesno” (primjer Tindera) na osobe koje su atraktivnijeg izgleda. Sociolozi sa Sveučilišta Michigan su istrenirali algoritme da i točno odrede koliko to atraktivnije iznosi. Tako će većina korisnika željeti se povezati s nekom osobom koja je za 25 posto zgodnija od njih ili kako bi se to popularno reklo, ono osobe koje su “van njihove lige”. A takav nesrazmjer u dojmu fizičkog izgleda često dovodi do toga da druga osoba uopće ne odgovori na poruku.

– I muškarci i žene traže partnere koji su oko 25 posto poželjniji od njih samih – stoji u istraživanju objavljenom u magazinu Science Advances.

Tko je poželjniji, određivalo se prema ocjenama dobivenim po tome tko je dobio više poruka na popularnim aplikacijama u velikim gradovima New Yorku, Seattleu, Bostonu i Chicagu.

– Ako vam se javi puno ljudi koji su i sami poželjni, to sugerira da ste vi još poželjniji. Najpoželjnija osoba u ova četiri grada bila je žena koja ima 30 godina i živi u New Yorku. Ona je u tijeku našeg istraživanja dobila 1504 poruke, što je ekvivalent primanja poruke svakih 30 minuta dan i noć i tako mjesec dana, otkriva studija.

Istraživanje je i otkrilo da oni koji su manje atraktivni često šalju dulje poruke, a istovremeno samo u jednom od ta četiri grada ta je taktika uspjela. Jedino su u Seattleu uočeni rezultati da su i dulje poruke dobivale odgovore. Dakle, u pravilu kraće poruke daju veću šansu da će druga osoba odgovoriti.

– Najčešća žalba među korisnicima takvih online aplikacija je to što nikad ne dobiju odgovor, a to može biti vrlo razočaravajuće – objašnjava sociologinja i voditeljica studije Elizabeth Bruch.

No, zanimljivo je da je studija otkrila da se i na dating aplikacijama upornost zna isplatiti, i to u 21 posto slučajeva.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.