Vjerojatno već znate što je to dvostruka provjera autentičnosti. Taj način da povećate sigurnost funkcionira tako da nakon upisivanja korisničkog imena i zaporke prođete još jednu provjeru – kako bi neupitno dokazali da ste to vi. Primjerice, na Facebooku to radi tako da, nakon što upišete svoje korisničke podatke (ime ili e-mail, plus zaporku), prođete još jednu provjeru: Facebook će vam poslati šifru SMS-om, koju ćete zatim upisati na računalu ili mobitelu preko kojeg ulazite na Facebook.

A Facebook će vam zatim servirati oglase na mobitel. One za koje misli da bi njegovi oglašivači voljeli da ih vidite baš vi.

Priču o tome kako Facebook iskorištava sigurnosni alat da bi vam „na mala vrata“ uvalio oglase kakve niste tražili (ali jesu oglašivači, koji žele servirati oglase određenom tipu publike na privatni mobitel) „provalio“ je Gizmodo, da bi TechCrunch dobio i potvrdu od Facebooka da je to zaista istina.

Portali su ubrzo objavili kako to možete otkazati – ako želite zaštititi svoju privatnost: na računalu, na Facebooku odaberite Postavke (Settings – ako Facebook koristite na engleskom), zatim Sigurnost i prijava (Security and Login) i zatim Upotrebljavajte dvostruku provjeru autentičnosti – Uredi (Two-Factor Authentication – Edit). Sada možete reći Facebooku da više ne koristi vaš telefonski broj.

I sada ste sigurni? Znat ćete da Facebook više ne zna vaš broj mobitela, na kojeg će vam slati oglase? Ma kakvi! Dovoljno je da je netko od vaših prijatelja, kolega ili poznanika Facebooku dao pristup svom telefonskom imeniku – Facebook će tada znati vaš broj, i servirati vam oglase po svojoj volji.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.