Pitate li se ponekad zašto mobilne telefone još uvijek nazivamo tim nazivom, kada oni već odavno ne služe samo za telefoniranje? Štoviše, to im već odavno nije glavna funkcija. To je pokazalo i istraživanje kojeg je prošlog mjeseca proveo LG u Južnoj Koreji i SAD-u, i objavio ga uz atraktivnu infografiku.

Korisnici u tim krajevima najvjerojatnije radije koriste kamere (i imaju bolje kamere na mobitelima) nego mi – ali rezultati su svejedno zanimljivi, i pokazatelji su trenda koji će svakako brzo stići i kod nas.

Istraživanje je pokazalo kako 87% (od 1000 anketiranih) barem jednom tjedno snime fotografiju mobitelom, dok ih samo 82% jednako često koriste opciju poziva. Društvene mreže posjećuju još rjeđe (80%).

Štoviše, čak 61% ispitanih radije šalje fotografiju nego da istu informaciju prenose SMS porukom. Sve popularnije je i snimanje videa: 74% ispitanika prepoznaje situacije kada fotografije nisu dovoljne kako bi se prenijelo neko iskustvo, a 68% njih radije snima video nego fotografije kada se nađe na zanimljivim mjestima i pred prekrasnim krajolicima.

Od tema fotografija u SAD-u su najpopularnija djeca i selfiji, dok Korejci na društvenim mrežama više objavljuju fotografije hrane i putovanja.

Sudionici istraživanja su naveli i kakva bi trebala biti idealna kamera pametnog telefona. Najčešći odgovor je bio da ne bi trebalo biti kompromisa kada se radi o kvaliteti slike pri zumiranju te mogućnosti snimanja lijepih i jasnih slika u nepovoljnim svjetlosnim uvjetima.

Prema ovom LG-ovom istraživanju, dvostruko je veća vjerojatnost da će žene, a ne muškarci, uzeti u obzir kvalitetu kamere prilikom odabira telefona.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.