Nakon predstavljanja na azijskom tržištu na samom kraju prošle godine, Huawei je na sajmu CES 2019 u Las Vegasu predstavio najnoviji model svog brenda za mlade (e-branda, kako ga zove), udarni model HONOR View20.

Za razliku od dosadašnjih modela, novi je Honor nakrcan najnovijim tehnologijama, koje prati premium cijena. Ona nije objavljena (možemo ju očekivati na europskoj premijeri u Parizu 22. siječnja) ali nezavisni izvori spominju 569 do 699 eura, ovisno o verziji.

Udarna osobina novog modela je kamera od čak 48 megapiksela. Ali ne zadovoljava se time: nekoliko snimaka od 48 MP spojit će u jednu, završnu snimku, stvarajući tako ‘Super 48MP fotografiju’ izuzetne jasnoće. Tu je i umjetna inteligencija te 3D modeliranje koje nudi napredne i zabavne mogućnosti, od toga da svoje tijelo na fotografijama i videozapisima učinite tanjim, preko igranja igara s detekcijom pokreta, do računanja kalorija u hrani.

Sve skupa pogoni Huaweijev vlastiti, rekordno brzi procesor sa 7-nanometarskim čipsetom Kirin 980 s dvostrukim numeričkim procesorom (za igre!) i GPU Turbom 2.0 koji značajno poboljšava grafičke performanse. Sve skupa je hlađeno vodom a baterija od 4000 mAh nudi SuperCharge brzo punjenje.

Prednja kamera od 25 megapiksela ima mali otvor na zaslonu sprijeda, ali stvarno mali: zaslon prekriva čak 91,8 % prednje površine telefona. K tome, Honor je usvojio posebnu tehnologiju proizvodnje kako bi precizno podesio otvor kamere (velik samo 4,5 mm) i omogućio da svjetlo dopire do objektiva kamere, a da mu ne smeta svjetlo koje emitira zaslon – i tako poboljšao svjetloću snimaka.

Proizvođač hvali View20 i kao prvi smartfon koji koristi naprednu tehnologiju nanolitografije kako bi razvio nevidljivu nano-teksturu na tijelu telefona: „četvrta generacija nano-vakuumskog premaza i procesa nevidljive aurora teksture stvaraju živopisan i dinamičan gradijent boje u obliku slova V s blistavim efektom“.

HONOR View20 je predstavljen i kroz atraktivnu web prezentaciju.

Istodobno je predstavljena i nova izvedba modela Honor 8X (dosad prodanog u više od šest milijuna primjeraka) u plavoj boji (Phantom Blue) s teksturom aurora stakla s rešetkastim efektom.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.