Zero – tako se zove mobitel kojeg je jučer predstavio Meizu, jedan od najjačih kineskih proizvođača. A zašto se zove Zero? Zato što je Ništica ujedno i broj priključaka, prekidača, tipki, utora na njemu. Nema ničega.

Preciznije, Meizu Zero se riješio tipki – umjesto njih, možete podesiti glasnoću i uključiti/isključiti mobitel preko virtualnih „tipki“ na ekranu. Nema ni USB priključka; punit će se bežično (bez brige, odgovarajući punjač će se isporučivati uz mobitel). Nema ni utora za SIM karticu; umjesto njega tu je ugrađen eSIM, kakav kod nas zasad podržava samo jedan operater: T-Mobile.

Naravno da nema ni zvučnika ni skenera otiska prsta: oboje je ugrađeno u ekran.

Ekran je 6″ AMOLED, a cijelo tijelo je vodonepropusno, po standardu IP68.

Priključak za slušalice nema smisla ni spominjati.

Međutim, u prvim reakcijama (čangrizavih?) medija ističe se da mobitel nije baš sasvim monolitan: na dnu je malena rupica ispod koje je mikrofon, a straga je izbočina na kojoj je ispupčeni objektiv kamere.

Meizu nije objavio cijenu ni datum dolaska na tržište, no vjerujemo da će više detalja objaviti prilikom prvog javnog predstavljanja Zeroa na sajmu Mobile World Congress koji se otvara u Barceloni 25. veljače.

Meizu je tako mogao uživati u premijeri… nekoliko sati. Jučer je naime na tiskovnoj konferenciji predstavljen još jedan mobitel bez rupa i rupica: Vivo Apex 2019.

Vivo je veći proizvođač od Meizua (koji je kod nas prisutniji, jer ima domaćeg zastupnika) pa je tako Apex atraktivnije dizajniran (ekran zauzima nevjerojatnih 98% prednje površine; sprijeda nema kamere). Zanimljivo je da bežično punjenje nije obavezno; umjesto toga, puni se magnetski, preko konektora kao na starijim Mac prijenosnicima. Još je zanimljivije da se radi o 5G mobitelu.

Nadajmo se da ćemo ga uskoro moći opipati i isprobati, jer Vivo je već najavio jedan koncept nazvan Apex lani na sajmu u Barceloni, ali taj mobitel nije stigao do tržišta.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.