Na ovogodišnji Digital Takeover, koji će se održati 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra u Zagrebu, stižu neki od trenutno najvećih svjetskih govornika iz sfere digitala, oglašavanja i biznisa. Keynote speakeri dr. A. Kjell Nordstrom, Johan Ronnestam, Jesper Laursen i dr. Nenad Filipović održat će predavanja na konferenciji, a osim njih u sklopu više od deset sati bogatog programa posjetitelji će moći poslušati stručni panel pod nazivom It’s time for the truth: Digital advertising metrics explained. Na panelu sudjeluju lideri vodećih digitalnih kompanija, domaći i regionalni decision-makeri: Boris Trupčević – generalni menadžer za Hrvatsku, Styria Media International, Zoran Turković – direktor digitalnih medija 24sata, Igor Žeželj – izvršni direktor kompanije Wireless Media te Vedad Mulalić – menadžer za Strateške Partnere u Adriatics regiji, Online Partnerships Group – Google EU.

Na panelu It’s time for the truth: Digital advertising metrics explained govorit će se o aktualnoj temi digitalnog oglašavanja, novim formatima i kanalima koji mijenjaju ovu oglašivačku platformu te izazovima, redefiniranju i prilagodbi medija i oglašivača u multimedijalnom tržištu. Trendovi u ulaganjima u oglašavanje mijenjanju se iz godine u godinu dolaskom novih platformi kao i zahvaljujući boljem uvidu u navike konzumacije sadržaja koje se rapidno mijenjanju. Oglašivači budno prate trendove i traže najefikasnije i najefektivnije načine kako doći do publike, a poseban se fokus stavlja na digitalne medije koji nisu samo jedan od novih kanala promocije ili dodatna stavka u medijskom planu već diktiraju komunikaciju na ostalim kanalima i oglašivačima nude brojne mogućnosti, ali i iziskuju veliku kreativnost, open-minded pristup i konstantnu upućenost u trendove jer u svijetu digitalne transformacije kašnjenje nipošto nije dopustivo.

Zoran Turković
Zoran Turković

Važnost i uloga postojanja nezavisne krovne organizacije koja se brine o digitalnom oglašavanju poput globalne agencije IAB je značajna, a razloge za to naveo je Igor Žeželj, član uprave IAB-a Srbija: „IAB Srbija okuplja sve relevantne digitalne medije, agencije različitih vrsta, tehnološke platforme, digitalne servise i konzultantske kuće. Uvjeren sam da je ovako široko postavljena organizacija jedino moguće rješenje za dinamičan razvoj digitalnog ekosistema, a koji prirodno zahtjeva interdisciplinarnost i kolaboraciju. Tako rješavamo probleme između i oko nas, educiramo tržište, natječemo se i usput stalno rastemo.“

Igor Žeželj
Igor Žeželj

Digitalno oglašavanje često se smatra crnom kutijom. Iskusni medijski stručnjak i direktor za Hrvatsku, Styria Media Group Boris Trupčević kazao je kako se formulacija black box koristi prvenstveno zbog neznanja. „Ono što ne poznajemo, toga se pomalo bojimo i mistificiramo, tako je od početka čovječanstva. Crna kutija u digitalnom oglašavanju zapravo je narančasta, poput one u zrakoplovima. Sve se bilježi, sve je precizno i sve je poznato. No, potrebno je znanje da bi se te podatke ispravno interpretiralo i upregnulo u vlastitu korist. O crnoj kutiji, zbog poprilične netransparentnosti, možemo pričati samo u slučaju društvenih mreža i globalnih platformi – tamo zaista ne znate gdje će vaša komunikacija završiti.“

Konferencija Digital Takeover održava se 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra Zagreb. Sve novosti vezane uz konferenciju pratite na službenoj stranici i Facebooku.

Svoje mjesto na konferenciji možete osigurati kotizacijom čija cijena iznosi 2.400 kn do 3. ožujka, a last minute 2.800 kn.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.