Pred nešto više od mjesec dana objavili smo vijest o Meizu Zero, mobitelu koji je tako nazvan po broju priključaka, tipki i utora na njemu: nema nijednog.

Meizu je s velikom je pompom predstavio Zero; čak je i pokrenuo crowdfunding akciju. Cilj je bio prikupiti sto tisuća dolara – sitnica za jednog od najvećih kineskih proizvođača mobitela. No kampanja je završila, a nije prikupila ni polovicu traženog iznosa: privukla je samo 29 kupaca.

Kako komentiraju mediji, nije ni čudo: jest da je Meizu Zero ponudio apsolutni tehnološki novitet, ali novotarija se nudila po paprenoj cijeni od 1299 dolara – a zauzvrat nije nudila najjači hardver (procesor, ekran…).

Reakcija čelnika Meizua Jacka Wonga nije bila nimalo diplomatska: za neuspjeh je okrivio marketinški odjel svoje tvrtke. „Nepropusni mobitel je samo istraživački projekt odjela za razvoj; mi nikada nismo namjeravali masovno proizvoditi ovaj projekt“, napisao je Wong na forumu svoje tvrtke.

Meizu Zero je trebao biti službeno predstavljen na MWC-u u Barceloni, ali nije. Međutim, Vivo je ondje predstavio svoj vlastiti koncept Apex 2019 – također bez rupa i priključaka, ali dotjeranijeg dizajna i jačeg hardvera. No to je koncept, a Vivo nije objavio nikakve detalje o tome hoće li setakav mobitel ikada doći na tržište…

Vivo Apex 2019
Vivo Apex 2019

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.