Ovog su se vikenda doznala još dva imena za jednu od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, zakazanu za 25. i 26. 5. u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu.

Andrew Keen je autor međunarodnog bestselera Kult amatera – kako Internet ubija kulturu i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih komentatora digitalne revolucije na svijetu.

Za razliku od većine popularnih mislilaca koji se obično fokusiraju na prednosti tehnologije, Keen smatra da je čovječanstvo imalo više štete od razvoja Interneta i digitalnih tehnologija nego koristi. Nalazi se na poziciji izvršnog direktora organizacije FutureCast, sa sjedištem u Silicijskoj dolini, koja okuplja predstavnike nekih od najvećih tehnoloških kompanija svijeta kako bi diskutirali o načinima na kojima tehnologija mijenja različite aspekte naših života. Vodio je popularnu digitalnu emisiju Keen On u okviru najvećeg tehnološkog magazina TechCrunch, a 2015. godine je bio proglašen za jednog od „100 najpovezanijih muškaraca“ od strane časopisa GQ.

Brooke Saward

Drugo novo ime na Spark.me, Brooke Saward, osnivačica je i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust, uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona.

Kao neko tko je proveo posljednjih sedam godina putujući sam, i pri tome obišao preko 80 zemalja svijeta, njene avanture su objavljivane u poznatim svjetskim časopisima kao što su Elle, Cosmopolitan, Luxury World Traveler i mnogi drugi. Savard posebno voli da piše o, još uvijek, neotkrivenim zemljama čija ekonomija zavisi od turizma nadajući se da će tako moći da pruži svoj doprinos. Privlače je luksuzna putovanja, avanturizam i eko turizam.

Dva nova govornika pridružila su se petorici ranije objavljenih imena: to su Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superfluxa, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava približiti svijet budućnosti), Peter Shankman (autor pet biznis bestselera, ekspert u oblasti iskustva kupaca i serijski preduzetnik; The New York Times ga je opisao kao „rock zvijezdu koja zna apsolutno sve o društvenim medijima”), Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija), Tom Goodwin (potpredsjednik i direktor inovacija u Zenith Media, jednoj od najvećih oglašivačkih agencija na svijetu) i Cate Murden (osnivačica PUSH, konzultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja).

Ulaznice za konferenciju Spark.me 2019 se mogu kupiti na službenom sajtu konferencije – www.spark.me. Cijena im je 300€, ali zainteresirani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 250€ do 14. 5. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (25-26. 5.), startup takmičenju (25-26. 5.), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (25. 5.). Cijena ulaznice ne uključuje troškove prijevoza i smještaja.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.