Organizacijski tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. 5 u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, predstavio je još tri nova govornika.

Jason Miller (na uvodnoj slici) direktor je brend marketinga Microsoft za našu regiju (EMEA). Njegova uloga u Microsoftu, pored razvoja brenda kompanije, podrazumijeva i rad na razvoju programa zasnovanih na najnovijim tehnološkim dostignućima kao što je umjetna inteligencija, a koji se mogu koristiti u službi digitalnog marketinga. Prethodno je radio kao direktor marketinga sadržaja i nastupa na društvenim mrežama u LinkedInu. Miler predaje kao profesor marketing strategije na prestižnom američkom Sveučilištu Berkeley i autor je bestselera Welcome to the Funnel: Proven Tactics to Turn Your Social Media and Content Marketing up to 11.

Sam Conniff Allende
Sam Conniff Allende

Slijedeći nedavno najavljeni govornik je Sam Conniff Allende, višestruko nagrađivani poduzetnik koji je osnovao 10 uspješnih kompanija zasnovanih na principima društvenog poduzetništva.Jedna od njih je Livity, „kreativna mreža mladih“ koja zapošljava mlade ljude i radi na temama koje se tiču mladih, a koja je nastala kao rezultat želje da se nađe alternativa tradicionalnom načinu poslovanja kreativnih agencija. Livity je 2017. godine osvojila BIMA Grand Prix, najstariju i najprestižniju nagradu u digitalnoj industriji u Velikoj Britaniji.

Allende se često nalazio u ulozi mentora mladim poduzetnicima širom svijeta, dok danas radi kao konsultant u oblasti strategije sa gigantima kao što su Red Bull, Unilever i PlayStation, kao i vladama i profesionalnim udruženjima širom svijeta. Autor je bestselera pod imenom Be More Pirate: Or How To Take On The World and Win u kojoj, kroz istinite priče o strategijama i uspjesima morskih pirata, nastoji da prenese bitne lekcije o liderstvu, društvenim inovacijama i pokretanju promjena.

Julius Dein
Julius Dein

A sada netko sasvim drugačiji: Julius Dein, jedan od najpopularnijih mađioničara na svijetu koji je za samo tri godine uspio izgraditi online publiku od preko 20 miliona pratitelja. Mađioničarski trikovi koje izvodi uz veliku dozu humora i otkrivajući nove svjetske destinacije, Deina učinili pravom internet senzacijom. Na Spark.me konferenciji pričat će o tome kako je uspio probuditi interes za mađioničarskim trikovima među toliko širokom publikom, kao i na koji način su mu društvene mreže i digitalni marketing pomogli u tome.

Karte za konferenciju Spark.me 2019 se mogu kupiti na službenom sajtu konferencije – www.spark.me, po cijeni od 300€. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (25-26. 5.), startup takmičenju (25-26. 5.), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (25. maja). Cijena karte ne uključuje troškove prijevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (name change), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Za više informacija o Spark.me 2019 posjetite službene web stranice konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter www.twitter.com/sparkdotme i Instagram račun www.instagram.com/sparkdotme/.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.