Pokreni svoj LaFMS



 
 

LaFMS - SUSTAV ZA DIGITALNO PROTOKOLIRANJE DOKUMENATA


 

Što je LaFMS?  LaFMS je web aplikacija, sustav za upravljanje poslovnim procesima protokola, urudžbiranja, arhiviranja i digitalnog spremanja dokumenata i sadržaja.

Sustav je u skladu s Uredbom o uredskom poslovanju Republike Hrvatske.* Sustav je integriran sa sustavima za e-Račune FINA, Moj e-Račun i Pondi. Sustav omogućuje upravljanje klasifikacijom, dosjeima, predmetima i pismenima, uz digitalnu ovjeru bilo koje vrste dokumenta u bilo koliko faza i sudionika ovjere. Sustav podržava neograničeni broj korisnika, mjesta unosa dokumenata, tipova dokumenata i samih sadržaja.

LaFMS podržava: digitalni potpis, digitalni pečat, OCR, sučelje prema Blockademiji, sustavu za verifikaciju i autentifikaciju dokumenata na blockachainu.

Potencijalni korisnici: sve jedinice državne i lokalne uprave, sve javne i privatne tvrtke koje imaju potrebu za upravljanjem poslovnim procesima zaprimanja, obrade i distribucije dokumenata, poput e-računa, ponuda, ugovora i ostalih dokumenata koja tvrtka koristi u svakodnevnom poslovanju.
 

fmsweb


 

LaFMS Basic uključuje sljedeće funkcionalnosti:

 
Osnovne funkcionalnosti

• Inicijalni unos klasifikacije dokumenata, dosjea (do 10 dokumenata)
• Unos korisnika, organizacije, korisničkih grupa, prava
• Konfiguracija osnovnog izgleda pečata za dokumente
 - Preduvjet: osiguranje email accounta ili korištenje gmail accounta

• Povezivanje sa Pondi sustavima - preuzimanje eRačuna u DMS
 - Pristupne podatke za eRačun osigurava korisnik

• Povezivanje s M365 sustavom za konverziju datoteka opcionalno
 - Licenca za M365 nije uključena u cijenu

• Implementacija organizacije tvrtke (odjeli, ustrojstvene jedinice, prava)
Prijem datoteka za protokoliranje (urudžbiranje)

• Konfiguracija jednog mjesta protokoliranja
• Preuzimanje dokumenata s lokalnog diska
• Automatsko preuzimanje Pondi eRačuna
 - Pristupne podatke za Pondi eRačun osigurava korisnik

Protokoliranje dokumenata

• Automatska dodjela urudžbenog broja
• Umetanje „pečata“ s urudžbenim brojem u PDF dokument
• Priprema za tiskanje naljepnice s bar kodom ili drugom oznakom (za ugovore i sl.)

Ovjere dokumenata:

• Neograničeni broj faza ovjere i sudionika
• Neograničeni broj lanaca ovjere
• Mobilni portal za ovjeru dokumenata/Ovjera putem mobitela
 - SSL certifikat nije uključen u cijenu
Knjige pošte (ulazna i izlazna)

• Knjiga prijema pošte
• Knjiga izdane pošte

Knjige ugovora

• Podaci evidencije sklopljenih ugovora
• Jednostavno pretraživanje unesenih zapisa
• Dodjeljivanje urudžbenog broja (po potrebi)

Usluge implementacije

• 2h snimke stanja
• 2h konfiguracije sustava
• 2h osnovne edukacije korisnika

Blockademia

• Sustav za verifikaciju i autentifikaciju dokumenata na Blockchainu
• 325 ACI Tokena za rad u Blockademia BASIC sustavu


 

Što donosi LaFMS?

 
Centralizirani izvor informacija

• Jednostavan pristup svim dokumentima i sadržajima
• Brzo i jednostavno pretraživanje
• Kontrolirana i jednostavna distribucija

Poboljšanu sigurnost pristupa

• Administrativna kontrola pristupa dokumentima
• Smanjena mogućnost gubitka ili uništenja dokumenta
• Nema mogućnosti ransomware napada

 
Poboljšano praćenje validnosti dokumenta

• Sustav prati i upozorava na istek valjanosti dokumenta
• Sustav prati rokove arhiviranja dokumenta

Usklađenost s Uredbom o uredskom poslovanju

• Poštivanje zakonskih propisa i uredbi
• Automatska klasifikacija predmeta i pismena
• + Integracija digitalne slike dokumenta i uredbenih podataka

Podršku procesima GDPR-a

• Sigurnost pristupa informacijama i dokumentima
• Praćenje (Log aktivnosti) pristupa informacijama i dokumentima
• Upravljanje zahtjevima, zadacima, pretraživanje

 
Podrška za eRačun

• Zaprimanje eRačuna
• Digitalna ovjera eRačuna
• Arhiviranje eRačuna

Podrška procesima upravljanja dokumentima

• Sustav digitalne ovjere dokumenata
• Sustav upravljanja zadacima
• Sustav prikaza ključnih podataka automatskog obavještavanja

Podrška upravljanju projektima

• Dokumentacija projekta
• WBS
• Rokovnik projekta
 


Želite saznati više?

Javite se za prezentaciju / sastanak

Preuzmi brošuru (PDF)


* Programsko rješenje za upravljanje datotekama i procesima, usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju (NN 75/2021) primjena koja je obvezna od 01.01.2023 za  tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravne osobe s  javnim ovlastima (javnopravna tijela).


 
{{item.Name}} Kol: {{item.Quantity}}
{{item.FinalPriceToPay_print}}
 
 
{{basket.responseMsg}}
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2) + ' kn'}} do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici.
  • Mastercard SecureCode