Povrat proizvoda


Reklamacije


Mikronis prodaje proizvode za koje ovjerava jamstvene listove izdane od strane dobavljača odnosno uvoznika tih proizvoda za Republiku Hrvatsku u trenutku kupnje. Trajanje jamstva i jamstveni uvjeti proizvoda istaknuti su ili na računu ili na deklaraciji pojedinog proizvoda ili na stranicama uvoznika.

Reklamacija neispravnog proizvoda vrši se proslijeđivanjem istog u ovlašteni servis čiji su kontakti istaknuti ili na jamstvenom listu ili na deklaraciji proizvoda. Prilikom proslijeđivanja neispravnog proizvoda u ovlašteni servis, potrebno je uz sami proizvod OBAVEZNO priložiti i kopiju računa, jamstveni list, detaljan opis kvara te kompletnu dokumentaciju i ambalažu. Također, reklamirani proizvod možete donijeti u poslovnicu Mikronis koja će proizvod proslijediti ovlaštenom servisu umjesto Vas. Sve povrate neispravnog proizvoda, koje je potrebno poslati na Mikronis adresu, treba dogovoriti s našim komercijalistom koji će poslati kurirsku službu da preuzme paket od Vas. U protivnom troškove transporta ne pokriva Mikronis.

Osim za Avenio računala, Mikronis nije ovlašteni servis te se SVE reklamacije proslijeđuju u ovlaštene servise koji odlučuju da li će reklamirani proizvod biti zamijenjen ili popravljen ili vraćen.
Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkih oštećenja, više sile (udar groma, poplava, požar i slično), ishabanosti uređaja, overclockinga..
Ako se prilikom testiranja ustanovi ispravnost proizvoda, naplatiti će se testiranje u iznosu jednog radnog sata.

Prilikom povrata proizvoda, isti mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa potpunom dokumentacijom, svom pripadajućom opremom, dakle kako je i isporučen - u suprotnom povrat neće biti odobren.

Kupovinom PC računala po komponentama u Mikronis-u, sastavljanje računala je besplatno. Ugradnja komponenata kupljenih u Mikronis-u je besplatna, osim onih komponenata koje zahtjevaju preslagivanje računala (napajanje, matična ploča, kućište, hladnjaci za procesor, memorije za prijenosna računala ukoliko je potrebno rastaviti cijeli uređaj radi ugradnje...).

NAPOMENA:

 Osim za Avenio računala, Mikronis nije ovlašteni servis drugih robnih marki te sve reklamacije na neispravnost reklamiranih uređaja prosljeđujemo u ovlašteni servis
 ne odgovaramo za korisničke podatke na HDD/SSD ili drugim medijima tijekom servisiranja
 ne odgovaramo za ispravnost donesenih komponenata na ugradnju
 instalacija Windows operativnog sustava i ostalog licenciranog software-a obavlja se samo uz predočenje važeće licence i računa po kojem je ista kupljena

 

Uvjeti jamstva i reklamacije


Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima, postavljanja neodgovarajućih vijaka (predugih)  ili bilo kakvog modificiranja opreme.

U slučaju korištenja neoriginalne tinte, tonera, ribona i glave pisača prestaje jamstvo na pisače.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvenim listom i računom te sa svim pripadajućim kablovima i priborom uz kratak opis kvara, u protivnom jamstvo se ne može ostvariti.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti servisnu primku  koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

Preporuka je da neispravne uređaje odnosite direktno u ovlašteni servis sa popisa u jamstvenom listu jer tako skraćujete vrijeme servisa i imate direktan uvid u servisnu proceduru bez posrednika i vremenske odgode. Naime, kad se uređaj zaprimi kod nas, čeka se dva do tri dana da dostavljač odveze sakupljene uređaje u ovlašteni servis koji ih tek onda zaprima te počinje servisna procedura. Isto toliko se barem gubi dok uređaj bude gotov u ovlaštenom servisu te se dovozi kod nas. Znači samo na dostavi uređaja gubi se barem 5 do 7 radnih dana (bez subota i nedjelja) vremena nepotrebno.

 
Mikronis servis (nakon isteka jamstva)

Mikronis servis nudi usluge dijagnostike kvara, nadogradnje, podešavanja, popravka stolnih  i prijenosnih računala isključivo van jamstvenog roka.

Mikronis servis  jedino je ovlašten za servis Avenio računala u jamstvenom roku.
 

Podnošenje prigovora


Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis , Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na e-mail adrese kritika@mikronis.hr odnosno na telefaks broj: +385 1 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
 
{{item.Name}} Kol: {{item.Quantity}}
{{item.FinalPriceToPay_print}}
 
 
{{basket.responseMsg}}
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2) + ' kn'}} do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici.
  • Mastercard SecureCode