Predstavljamo Snapdragon Game Super Resolution
Povećanje performansi mobilnih igara i trajanja baterije
Danas, Qualcomm Technologies, Inc. nastavlja voditi u tehnologijama mobilnih igara uvođenjem nove značajke Snapdragon Elite Gaming koja može maksimizirati performanse mobilnih igara i trajanje baterije. Predstavljamo Snapdragon Game Super Resolution (GSR).
Što je Super Resolution u igrama?
oni mogu biti energetski učinkoviti, ali mogu ugroziti kvalitetu grafike zamućivanjem rubova i detalja. Druge temporalne tehnike na trenutnom tržištu povećavaju kvalitetu, ali zahtijevaju unose koji danas nisu uobičajeni u mobilnim cjevovodima za renderiranje.
Slika 1: Usporedba kvalitete slike između izvorne (1080p) razlučivosti u odnosu na dvostruko povećavanje veličine pomoću Snapdragon GSR i bilerp. "Ulaz" prikazuje cilj polovične razlučivosti (540p) koji se koristi kao ulaz za povećanje veličine kao referenca.
Što je Snapdragon Game Super Resolution (GSR)?
Snapdragon GSR je tehnika super razlučivosti koja je svjesna jednog prolaza koju su razvili Qualcomm Snapdragon Studios za postizanje optimalne kvalitete super skaliranja uz najbolju izvedbu i uštedu energije.
Snapdragon GSR single pass rješenje najnovija je prva značajka na tržištu za mobilno i XR igranje. Može se koristiti za maksimiziranje performansi igranja i trajanja baterije na uređajima sa Snapdragonom i trenutno je dostupan za ključne partnere. Iako je kompatibilan s većinom GPU-a, pruža najbolje performanse na Snapdragon platformama.
Kako Snapdragon Game Super Resolution poboljšava igre?
Snapdragon GSR pruža nekoliko pogodnosti za igre na svim mobilnim i XR uređajima:
• Povećava rezoluciju uz zadržavanje vizualne kvalitete grafike
• Povećava broj sličica u sekundi za glatkiju igru
• Produžuje trajanje baterije smanjenjem potrošnje energije
• Povećava vizualnu vjernost uz zadržavanje broja sličica u sekundi
Uz Snapdragon GSR,1080p igre mogu postati oštrije 4K igre. Igre koje su imale samo 30 FPS mogu se igrati na 60+ FPS tako da grafika izgleda još glatkije. A budući da je izvedba u korelaciji sa snagom, možete dobiti ove značajke produžujući trajanje baterije i vrijeme igranja.
Snapdragon GSR omogućuje igračima određivanje prioriteta na temelju njihovih osobnih preferencija za veću rezoluciju, više FPS ili produžite trajanje baterije dok igrate u pokretu.
Slika 2: Snapdragon GSR nadograđuje 1080p prikaz na oštriji 4k prikaz na mobilnim i XR uređajima.
Kako radi Snapdragon Game Super Resolution?
Snapdragon GSR je tehnika prostornog povećanja veličine u jednom prolazu optimizirana za Snapdragon Adreno grafičke procesorske jedinice (GPU). Koristi dinamičko skaliranje s obzirom na raspon s prilagodbama za Adreno GPU cjevovod, pružajući vrhunsku kvalitetu grafike i uštedu energije. Općenito,Snapdragon GSR ima dvostruko poboljšanje performansi u usporedbi s drugim mobilnim rješenjima za povećanje rezolucije (upscaling ).Sljedeći grafikon (Slika 3) pruža uvid u izvedbu Snapdragon GSR u odnosu na druge vodeće tehnike povećanja rezolucije (upscaling ) pri različitim ciljevima rezolucije:
Uz bolju izvedbu, Snapdragon GSR omogućuje vrhunsku vizualnu kvalitetu i grafiku koja je perceptivno bliska nativnom prikazivanju igre kao što je prikazano na slici 4 u nastavku.
Slika 4: Performanse i vizualna usporedba renderiranja u izvornoj (1080p) razlučivosti u odnosu na korištenje Snapdragon GSR povećanja veličine pri različitim stopama kvalitete. Ova je demonstracija stvorena u Unreal Engine 5 sa sjenama Ray Query na 2 zrake po pikselu.
Kako je Snapdragon Game Super Resolution tako brz na Snapdragon hardveru?
Snapdragon GSR koristi što je moguće manje registara, uzoraka tekstura i instrukcija aritmetičke logičke jedinice (ALU) na Adreno hardveru. Ostale tehnike povećanja veličine koriste najmanje dva prolaza preko ulazne slike, što povećava propusnost koju koristi proces povećanja veličine. Snapdragon GSR integrira povećanje veličine i izoštravanje rubova u jednom prolazu,smanjujući kašnjenje i korištenje memorijske sabirnice čime se smanjuje potrošnja energije i povećava brzina. Softverski pojedinačni prolaz može se kombinirati s drugim prolazima naknadne obrade, kao što je mapiranje tonova, kako bi se dodatno poboljšala izvedba.
Osim korištenja jednog prolaza, Snapdragon GSR koristi manje ALU uputa i uzoraka teksture od svojih konkurenata,
što rezultira puno boljim iskorištenjem shader procesora što rezultira smanjenim vremenom okvira i manjom potrošnjom energije. Snapdragon GSR koristi prozor s 12 jezgri gdje se izračun svjetline vrši samo sa zelenim (G) kanalom, budući da je ljudsko oko najosjetljivije na ovu boju. Tako,
Snapdragon GSR uzorci koriste samo jednu komponentu za svaki izračun piksela i izvode trokomponentnu interpolaciju, ukupno samo 15 teksturnih uputa — Adreno GPU-ovi mogu u potpunosti sakriti latenciju ovih teksturnih uzoraka, dajući 100% iskorištenje shader procesora.
Ovi su rezultati sažeti na nedavnim Snapdragon procesorima:
Očekuje se da će mobilne igre i XR proizvodi sa Snapdragon GSR biti lansirani kasnije ove godine.
Vodeći studiji za igre koji će davati podršku za Snapdragon Game Super Resolution u svojim igrama:
Igra: Call of Duty Warzone Mobile
Izdavač: Activision
Igra: Jade Dynasty: New Fantasy
Izdavač: Perfect World
Igra: Farming Simulator 23 Mobile
Izdavač: GIANTS Software
© 2015-2023 Qualcomm Technologies, Inc. and/or its affiliated companies.
Snapdragon and Qualcomm branded products are products of Qualcomm Technologies, Inc. and/or its subsidiaries. Qualcomm patented technologies are licensed by Qualcomm Incorporated.
Note: Certain product kits, tools and materials may require you to accept additional terms and conditions before accessing or using those items.
References to "Qualcomm" may mean Qualcomm Incorporated, or subsidiaries or business units within the Qualcomm corporate structure, as applicable.
Qualcomm Incorporated includes our licensing business, QTL, and the vast majority of our patent portfolio. Qualcomm Technologies, Inc., a subsidiary of Qualcomm Incorporated, operates, along with its subsidiaries, substantially all of our engineering, research and development functions, and substantially all of our products and services businesses, including our QCT semiconductor business.
Materials that are as of a specific date, including but not limited to press releases, presentations, blog posts and webcasts, may have been superseded by subsequent events or disclosures.
Nothing in these materials is an offer to sell any of the components or devices referenced herein.